INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 9 mars 2009

landskapsset

ja då var det då äntligen dags för ett plagg till stora dottern igen, denna gång har hon fått välja tyg själv o ja det blev det uunderbara sagotyget/landsapstyget =)
blev med avrbrytande orange mudd och då hade jag sån kanontur så jag hade orange jogging i tygförrådet hemma me så det blev ett par matchande bootcutbyxor oxå =)


ovan: det va kul o bar abehålal domsom bootcut o inte göra pösbyxa av dom, som det ofta annars blir, härligt vårigt set nu när idag faltiskt solen lyser rakt igenom hela lägenheten här hemma. härligt!!!


Tyg: landskapstyg från jofotex. orange jogging från ohlssons en gång i tiden, haft den ett bra tag nu, skulle ju nu me än gärna velat ha mer av den!!!
Mudd: orange mudd från s&s.
Mönster: egna och nygjorda, stl 110 på tröjan mot va 104 innan, hon växer hon me =) och ja bootcut byxa stl 110.

Inga kommentarer: