INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 17 mars 2009

singoallaklänning

emmy i nya fina singoallaklänningen som blev sydd idag =)
sitter så fint på pallen när jag tar kort på henne. sötis!!




Tyg: blommönstrat tyg från jofotex.
Mönster: egenskapat nu på morgonen, sitter jättefint på hehe, perfekt sommarklänning =)

4 kommentarer:

SiriR sa...

Så søt! Både tunika og jenta.

od Andulky sa...

Underbart söta, både klänning och tjej :-)!!

Anonym sa...

jättesöt va den.. det tyget finns på Mg tyger med, tänkte köpa det i grönt men gjorde inte det. men ser ju att det blev fint med rött så kanske ja kan köpa grönt...

Anonym sa...

åhh vilken fin klänning och shit vad hon har växt :)