INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 23 mars 2009

Inlagda Med Emmy!!

Jag är Lenitas närmsta vän Sophia, som blivit ombedd att informera er läsare att hon ligger inne med Emmy, som tyvärr åkt på en Urinvägsinfektion och kommer få antibiotika via dropp under dom närmsta dygnen.
Dom beräknas i dagsläget få stanna kvar på sjukhuset i minst 3 dygn.
Lenita vill oxå meddela att hon ej hunnit skicka några paket under morgonen då dom akut fick uppsöka vårdcentralen och sen vidare till sjukhuset i Linköping.
Dom paket som ska skickas, skickas så fort dom kommer hem igen, så ha tålamod =)

Jag återkommer till er om läget förändras på något sätt, annars hoppas vi på att Lenita och lilla Emmy återigen är hemma i slutet på veckan!

/Lenita via Sophia

7 kommentarer:

fante sa...

Oj, vad tråkigt :-( Hoppas Emmy blir bra snart :-)

*kram*

snöstjärna sa...

Ne men huvva! Hoppas Emmy piggar på sig snabbt så de får komma hem! Inget skoj på sjukhus... KRAAAM

HugOlle sa...

Stackars liten. Urinvägsinfektion e inte kul! Krya på sig lilltjej!

Kram Anna

mammatezzan sa...

stackars lilla fian. krya på sig nu gumman så du snart får komma hem

Marie Frost sa...

Oj, hoppas att Emmy blir bättre snabbt!

Doris_Assar sa...

*håller tummarna att Emmy blir bra snabbt!* :-)

OttoPippi sa...

Hälsa ett stort krya på och en bamsekram från mig!!!!
/OttoPippi