INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 22 mars 2009

måste bara visa =)

jag var bara tvungen o lägga in denna bild på min stora trötta tjejja.
jag älskar denna tröja och det gör även hon. egentryckta stjärnor ihop med randiga natchande ärmar. ni har sett den innan men ja... =)

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Underbar bild! Fin tröja på söt tjeja :-)

Presentation sa...

Hej igen!

Såå fin tröjan! Orange är en härlig färg! Är sugen på att trycka egna mönster, vilken färg köper du på panduro? och håller de bra i tvätten!

Sy lugnt! ;-)


Kram Angelica

Mimmi sa...

Det gör inget att man sett den tidigare för den är bara så snygg. Så underbar kombo med tyger. Stjärnor är ju underbart!