INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 16 mars 2009

bildbevis på flodhästtröja

vi kom ju på at flodhästtröjan som hon verkligen önskat sej av mamma o fick igår satt på redan idag såklart, så innan det var dags för pyjamas så knäppte vi ett kort,
hon håller i räddaren i nöden om natten, hennes älskade nalle som hon trycker på handen när hon ska gå över till mamma o pappa på natten/morgonkvisten, dom gånger hon gör det, till madrassen inne hos oss... när man väl tryckt på nallen så lyser den och leder vägen genom hallen till oss. innan var hon jätte jätterädd trots nattlampan i vägguttaget i hallen, men denna har hon ju i famnen... helt klart mer tröst i mörkret åt våran jätte mörkrädda tjejja!!

!!!SÖTIS!!!

Inga kommentarer: