INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 4 mars 2009

nya tyger o endel påfyllnadstyger =)

ja det har flyttat in lite nya tyger i min syvrå =)
uuuunderbara flodhästar i gul, riktigt brandgul färg, turkos sa dom men ja möjligen väldigt möööörk turkos men annars blå =) mörkt klarorange och härligaste limefärgen.




ovan: härliga blommtyger, perfekt till tröjor och klänningar.
ovan: ja detat landskapstyg känns ju igen sen innan men jag kunde inte låta bli att köpa hem lite till =)
även röda elefanterna som är dom som anv mest här i hemmet, och jag har en ny idé som vi ska förverkliga snart me som även den innehåller röda elefanter.
ovan: och härliga regnbågstyget och dom underbara bruna tänderna.

13 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Ååååhhhh...! Hur fick du tag på regnbågstyget? jag har tänkt beställa det i evigheter, men jag tänke jag inväntar vårens nya tyger, och när de kom och försvann ju förra sommarens tyger :-(
Typiskt ;-)

Anna-Snoddas sa...

Vilken härlig färgkavalkad! :)

od Andulky sa...

Underbara tyger!!

snöstjärna sa...

ÅH! Underbara tyger! Kanske man ska beställa en tröja av dig! Den Jordan fick ÄLSKAR både han å vi!

Heilt spesiell sa...

Herlige stoffer.Gleder meg til å se hva de blir til:)

snöstjärna sa...

Det ska vi göra, men måste vänta till slutet av denna månad, då den var riktigt hemskt med bilreparation å bilskatt .. huvva. Men kanske du kan hålla på lite tyg åt mig? Eller sy den redan å jag får betala i slutet av månaden? *ler snällt*

snöstjärna sa...

Vill ha en tröja i det gröna nya tyget med flodhästar! =) Det är ju så snyggt! Sen är jag sugen på en hoodie, eller fodrad fleecejacka om du vågar ge dig på nått sånt =) Ja till våren här ... men den kanske vi kan vänta liiiite med =)

snöstjärna sa...

Vill ha en tröja i det gröna nya tyget med flodhästar! =) Det är ju så snyggt! Sen är jag sugen på en hoodie, eller fodrad fleecejacka om du vågar ge dig på nått sånt =) Ja till våren här ... men den kanske vi kan vänta liiiite med =)

snöstjärna sa...

Funderat lite, å den ska helst passa att ha under den gröna västen du sett i min blogg ... den kan han nämligen ha ännu å jag tänte ha den i vår. Har du brun fleece? Gillade även det gröna stjärntyget du hade till vimplarna?

♥Ida♥ sa...

jätte fina tyger. Blev väldigt nyfiken på din blöjförvarings "väska". verkligen en supersmart ide. med två fack til blöjor och våservetter. Hade varit roligt om du kunde visa hur du gjorde en sån. =)

snöstjärna sa...

Ja men då bokar jag en jacka när du fått hem bruna fleecen! =)
Med luva. Brun fleece å gröna stjärntyget! =) Åh det kommer bli såååå snyggt på min älskling!

snöstjärna sa...

Kanske att det går att göra snyggt på nått vis så den går å vända på? En utmaning? =)

Linda Muhr sa...

åhh vad massa tyger, nu har du massor att göra!