INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 22 mars 2009

mössor och vantar till nya jackan

det blev mössor och vagn/sovvantar idag som matchar den nyköpta jackan som inhadlades i fredags.
aqua och rosa bas med egentryckta lime stjärnor, matchar lime detaljerna som finns på jackan =)
det blev även ett par vagnvantar oxå. dom är utan tumme, mina barn sover i vagnen på dagis och då kan dessa vara sköna att ha även långt in på våren, försommaren.


ovan: ja här ser ni seten ihop med everestjackan.
visst blev det fint, jag är kanonnöjd!!
Tyg: aqua, ros aoch lime jersey från S&S. beige trikå från ohlssons till foder i vantarna.
Textilfärg: lime textilfärg från panduro men inhandlad på medmera.
Mönster: egna mössas utan pös/slimfit, och nyagjorda vantar utan tumme.

6 kommentarer:

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Gud så fina set ! Jättefint med de tryckta stjärnorna!

SiriR sa...

Så fine stjerneluer! Og vottene så deilige ut.

LillaBarn sa...

Nu har jag kollat igenom din blogg ordentligt, du har ju gjort så mycket fint!! Jättefina färgkombinationer och plagg. Jättesöt myrslok-elefant mössa!!! Hit kommer jag komma tillbaks många gånger!!!

od Andulky sa...

Jättefint!!

syster A sa...

Hejsan! Åh så MYCKET fint du har sytt till dina barn, är grymt imponerad. Jerseyn du använder från S&S, är det den man kan använda till mudd också, eller är det en tunnare variant?

Mvh Andrea

Heilt spesiell sa...

Kjempestilig!!