INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 16 mars 2009

aptröja =)

ja det är påfyllnad av stl 92 tröjor i garderoben som gäller nu, detta är en av dom.
en aptröja med basen av aptyget men med perfekt matchande randigt tyg i brun/lime.


Tyg: aptyg frn fyndet på ohlssons, randigt tyg till ärmar från e-slöjd.
Mudd: perfket matchande brunmudd från ohlssons. jag anv mej annars mer än gärna av S&S mudd, gillar deras kvalité men den bruna matcha inte nu tyvärr.
Mönster: eget såklart jag har inga köpte typ =) jag gillar att kunan göar egna o få dom exakt som jag vill ha dom. alltid nått med köpta plagg o mönster som inte gillas.

8 kommentarer:

LilleBus sa...

Den ser jättefin ut. GIllar kombon:-)

Anonym sa...

vem har strl 92??
tvinsen??
kram kram

snöstjärna sa...

Oh men hur snygg var inte den då! Men jag måste hejda mig nu ;) Har ju redan beställt två plagg av dig! hehe

[ LiEmEl ] sa...

tezzan: ja det är nästa stl det börjar bli kort i ärmarna med 86 snart, iaf på elias =) han ä lång...
snöstjärna: j avisst avrt den fin jag blev väldigt kär i den, kommer komma matchande limebyxor sen oxå, den du =)!!! hihi.

Heilt spesiell sa...

Kjempeflott og forsegjort som alltid fra din kant!

SiriR sa...

Kjempestilig! Apestoffet er helt fantastisk.

od Andulky sa...

Jättefin!!

Madebycarran sa...

Dunderfin! Vilket kanonfynd du gjort när det gäller tyget!!