INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 11 mars 2008

T-shirt i stl 110.

en T-shirt i stl 110.
i rosa och brunrandig bas och orangea kantband..... riktigt läcker kontrast mellan dom olika tygerna.... älskar o ha avbrytande kantband!! kommer definitivt upprepas.






Tyg: E-slöjds trikå till både bas och kantband.
Mönster: eget efter en T-shirt här hemma.
Svårighetsgrad: det var knepigt med kantbandet o det töjde sej o blev lite stort i armhålorna men inte så det störde så den inte går att anv men övning där.....

1 kommentar:

Vindling sa...

Väldigt snygg! Jag gillar orange, det livar verkligen upp.