INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 8 mars 2008

lite dreglisar igen

ja har man inget o göra o behöver få tankarna på annat än allt som händer runt om som inte ä så kul....

så blir det lite smått o gott.....

här ett gäng dreglisar/ bandana



testade denna gång o göra i velour. samma fina gula velour som på byxorna under =)
har även gjort i en jättefin trikå. som sen även kommer bli vantar och mössor.

Tyg: gul velour och mönstrad trikå från ohlssons. flecce under från rusta.
Mönster: eget bandanamönster.
Svårighetsgrad: såååå simpelt

Inga kommentarer: