INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 10 mars 2008

dom utlovade bilderna MeiTai:en

här kommer då dom utlovade bilderna på min nysydda MeiTai =)








ni får ursäkta dom dåliga bilderna men man ser iaf lite... skitig spegel o mörk kväll.....
men sen finns det ju typ 1000 olika knytvarianter men jag anv en här, gillade den, har en knut under rumpan på henne så hon lixom sitter på den.
Tyg: naturbomull.
Mönster: inspirerad av fler ast men sk agöra om den lite till en andra gång. lite längre ska den bli i själva "sittdelen" och jag tittade på en och den hade en välvd grej överst som ni ser på bilden högst upp. men den förstår jag inte meningen me.....den tar jag o gör fyrkantig till näsa gång och sätter snöreni varje ände så när dom sen somnar i sjalen kan jag knyta upp det runt axelbanden....
Svårighetsgrad: den var enkel men det var många moment så det tog sin lilla tid.


1 kommentar:

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Super ju och den var inte svår att göra sa du?
Kanske skulle prova jag me;-)