INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 30 mars 2008

fleccetröjor med en tillhörande mössa såklart =)

idag blev det fleecetröjor gjorda här =)
och såklart med en tillhörande mössa.
det är det som ä så kul o sy själv man kan alltid göra nått som matchar....

ovan: fleccetröjani brunt med blåa kantband, till elias

ovan: fleecetröja i brunt med rosa kantband, til emmy.


ovan: dom matchande mössorna,, perfekta i brunt och blå resp rosa randigt tyg.

ovan: så här fint matchar det ihop =)

ovan; tröjan på emmy.

Tyg: brun fleece från ohlssons.

Mudd: ros aoch blå mudd till kantband, inköpt på ohlssons.

Mönster: egenknåpat helt från grunden....

Svårighetsgrad: enkelt.

1 kommentar:

erica holmgren sa...

Dom flees tröjorna va helt underbara.