INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 19 mars 2008

dreglisar till tandseten

ja vad är mer passande än ett par dreglisar i tandtyg HAHA!! ä ju huvudsaken till att dom ständigt dreglar i floder.....
sydde även färdigt dom sista paret tights till seten. hela seten kan ni se nedanför.



ovan: hela seten i tandtyget gjorda till tvillingarna i stl 74. och jag bara älskar det!!

ovan: dreglis in action=) här av elias.

ovan: byxorna in action av emmy.

ovan: här ser ni hur bra byxorna sitter på dom!!

Tyg: tandtyg från stoff och stil

Mudd: brun mudd till halsringningar, ärmslut och byxmudd och benslut från stoff och stil

Mönster: alal egenknåpade mönster body, tajts, och dregellapp

Svårighetsgrad: jättesimpeltnu när man kan det =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint!

Lollisossa sa...

Jösses vilka fina grejjer du gör, att du hinner med att sy så mycket. . bodysarna är ju helt underbara, allt annat med. har med lite hundtand liggande men jag vill inte förstöra det genom att krabba med det ( jag kan inte sy ) i allafall inte tillräckligt bra ännu.

[ LiEmEl ] sa...

tackar =) ja nu har jag kommit till en sån punkt så jag ä sååå nöjd med det jag syr, känns som om jag övat tillräckligt nu =)
lycka till med tandtyget du har hemma. väldig lätt tyg o sy i!

HugOlle sa...

Jättefint! Det var min första tanke när jag såg tand tyget på S&S att göra drägglisar för tandande bebisar... He he! Som sagt väldigt passande. har dock inte hunnit sy några än men det ska bli...