INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 6 mars 2008

smakprov på vad som komma skall =)

ja detta ä lite som ä best och som ska best =)



ovan: här är det tyger soms ka bli vant-möss-bandana set


och även byxor oxh tröjor till tvillingarna, hur har jag tusen tankar men vi får se hur det blir =)


ovan: här är då äntligen dom efterlängtade tygerna som ska matcha det otroligt fina kanintyget från ( http://jnydesign.blogspot.com/ ) som jag har bild på nedanför här!!



ovan: randiga tyger med en bas av brunt och ränder i blått,rosa och grönt. ska bli mössor allihopa men sen även T-shirts med ev avrytande muddfärg.

dessa jag nämt ovan här har jag beställt men dom här nedanför vill jag best och kommer göra inom kort.....


dessa tyger ovanför här ska som sagt beställas dessa längst ner med orange o gult passar så fint ihop med den gula fina velouren jag har här hemma.

ja sen har jag en hel hööög här hemma med tyger som jag vill best så nästa mån blir det nog en best då me =)



Inga kommentarer: