INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 10 mars 2008

flera baggymössor......

ja ni idag kom då äntligen lite av tygerna jag best, men bara endel..... så mera kommer =)
idag blev det lite mössor sydda.


Ovan: en mössa i rosa brunrandig tyg till linnea.

ovan: här är mössan som var på bilden ovan,
liggandes intill den nyinköpta jackan från lindex, kund eint evar abättre matchning,
såååå fint tillsammans.

ett par mössor i otroligt fina färger till tvillingarna.
det ligger även drybandanas/dregellappar och vantar tillklippta i detta tyg,
som kommer bli färdigsydda när sytråden kommer med nästa best.
Tyg: otroligt fina randiga tyger från E-slöjd
Mönster: mitt gamla vanliga egna baggymöss mönster =)
Svårighetsgrad: simpelt!!



Inga kommentarer: