INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 11 mars 2008

hela ute-seten färdiga

ja idag blev då hela ute-seten färdiga till tvillingarna.
dom består av mössa, vantar och bandana/halsduk.


ovan: setet till emmy, går i färgerna orange och rött.

ovan: setet till elias, går i färgerna brunt och grönt.
både seten är gjorda efter deras vårjackor från pop/polarn och pyret =)
emmy har en röd och elias har en brun.
Tyg: mössa dubbel E-slöjdstrikå,
vantar E-slöjds trikå och fodrade med tunn trikå från gömmorna här hemma. fodrade för att inga sömmar ska skava mot deras händer.
Halsduk E-slöjdstrikå och även det under.
Mönster: egna allihopa.
Svårighetsgrad: simpelt, simpelt!!


Inga kommentarer: