INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 16 mars 2008

prickig body i rosa bas

ja iadg blev då emmys, min tvillingtjejs body klar oxå, elias blev klar igrå men jag hann inte riktigt färdigt med denna då??






ovan: här är då både bodysarna.




2 bilderna ovan: ja här har ni då bildbevis på hur bra kläderna sitter på elias, bodyn som finns i detta inlägg (http://liemel.blogspot.com/2008/03/body-till-dom-limegrna-byxorna.html)
jag bara älskar dom, så kul när man blir så här nöjd!!
Tyg: prickit tyg från stoff och stil
Mudd: grön mudd vid ärmslut, halsringning och kantning från stoff och stil
Mönster: eget.
Svårighetsgrad: idag gick det redan på rutin.... och detta var andra bodyn i denna modell.... kommer garanterat flera då den satt så bra på dom.

2 kommentarer:

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Så fina seten blev till twinsen. Byxorna är ju supersnygga.

[ LiEmEl ] sa...

tackar ja jag ä mer än nöjd me dom kan jag ju minst sagt säga =)