INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 17 mars 2008

ännu mera bodys =)

ja ni nu går även bodys på ren rutin, så kul när det händer lite o att det blir resultat ganska fort så det inte tar 2 dagar o få till en body =)
idag ä jag själv med barnen hel adagen och gått fram o bx med stora dottern till dagis i söstormen, jag som trodde det var vår men inte!!! men jag har ändå fått lite gjort medans tvillingarna övat sej på o rulla o rulla men dom blir ju sååå arga när dom inte kommer från magen till ryggen igen =)

jag fick dessa gjorda, jag bara älskardet här tyget.
ligger även tillklippta byxdelar oxå, och även drybandanas/dregellappar =) men dessa får sys nån anna dag nu sk ajag bara slappa framför tv:n.

o nu blir jag så nöjd med bodysarna med, modellen blir kanonbra.
så synd att man inet har några småttingar o sy till... skulle vara såååå kul o ha nån liten knodd o sy till då mina inte ä små längre.... dessa bodys ä gjorda i stl 74.




Tyg: tandtyg från stoff och stil
Mudd: brun mudd från stoff och stil, har jag anv till kantband och mudd vid halsringning och ärmslut.
Mönster. egenknåpat bodymönster stl 74.
Svårihetsgrad: inte alls svårt numera.

Inga kommentarer: