INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 8 mars 2008

muddbyxor går på rutin nu =)

ja muddbyxor det görs på rutin numera.
denna gång bkev det ett par gula.... älskar denna gula färg, så fin nu till våren me.

men vill få tag på grön velour, nån som vet vart det finns?? vill ha härlig gräsgrön velour.

dessa ä faktiskt gjorda i stl 80 då tvillingarna ä på gränsen till att växa ur stl 68, känns så dumt då o göra ett par i stl 74.... dessa byxor ä ju så bra så mudden går ju vika in inåt till så dom blir lite kortare i benet till o börja med .... vilket gör låååååång användningsperiod. toppen!!



Tyg: gul velour från ohlssons
Mudd: gul mudd från ohlssons
Mönster: nytt egenknåpat mönster, har inte sytt i stl 80 innan så nytt men nästan lika dant som mina andra muddbyxor.
Svårighetsgrad: simpelt

2 kommentarer:

Katarina sa...

Har för mig jag sett att folk köpt gräsgrön velour hos Nea Nobelle. Har du kollat där?

Anonym sa...

Stoff och stil har också grön velour, bör finnas på deras hemsida.