INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 18 februari 2008

tuff bred sparkbyxa till salu

ja dessa har jag 2 st av. en tuff sparkbyxa med breda ben, går att sätta i resår nedtill för baggy utseende =) tryckknappar uppe vid axlarna.
desas kan jag säta applikation på oxå om du så önskar, framtill eller bak på rygen eller på baken =) kika under etiketten till höger under byxor för inspiration.....
dessa är gjorda i vit velour, jättemjuka o goa.
stl 50/56!!
intresserad hör av dej till mej: lelle1000@hotmail.com



dessa byxor är dock anv av mina tvillngar några få ggr men absolut inget som syns på dom.

Inga kommentarer: