INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 6 februari 2008

ett par baggy byxor var till tvillingarna.

ja idag blev det ett par baggybyxor i den underbara velouren som jag anv tidigare =)
det blev ett par som man kan antingen anv som baggy lr som "vanliga" men känner jag mej rätt så blir det enbart baggy.....


här ovan som baggy med resår nedtill

o här som "vanliga"

Tyg: den underbara bruna velouren från ohlssons.

Mudd: Brun mud från ohlssons, tyvärr ä den lite mörkare men det gjorde inget i detta fall iaf.

Mönster: mitt egna muddbyxmönster nu lite förlängt då dom börjar bli riktigt stora så dessa är nog ca stl 68.

Svårighetsgrad: enkelt, enkelt =)

dessa byxor kommer göras fler av, bla ett par helt svarta var till dom, och även storasyster kommer få ett par helsvarta i samma modell.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Härliga byxor - jag är också mer till baggy än vanlig ;-)

Ramona sa...

thih, dom var superfina älskar dom :D

á Yeliqa sa...

Jättefina byxor. Ser så sköna ut