INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 17 februari 2008

och så sista byxorna till en best!!

ja då var denna best färdig..... men hoppas på flera, så kul att sy till andra ju, så hittar du nått som läsare av bloggen som du gillar släng iväg ett mail till lelle1000@hotmail.com så får vi se vad vi kan ordna...... som jag nämnt tidigare vill du ha annan färg, stl osv skriv får vi se vad som kan fixas =)
denna gång var det iaf ett par flodizbyxor färdiga i stl 62/68
denna best innefattade:
ett set i stl 50/56 med mössa vantar och byxa i retrofärgerna brun och gul.
och så dessa fins flodizbyxor stl 62/68


2 kommentarer:

~Titti~ sa...

jättesnygga flodisbyxor..& hoodtröjan till din dotter var ju jättesnygg..jag lär återkomma :-D med fler beställningar

[ LiEmEl ] sa...

hihi det är bara att återkomma det vet du =)