INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 16 februari 2008

lite av ett nytt set till linnea =)

ja min dotter ä inne i en väldigt gul period nu allt är gult, hon bara älskar färgen så vad passar inte bättre än att ge henne ett gult set då då!!

det kommer bli ett par byxor, en kjol och en munktröja. setet kommer gå i gult och svart!! så fint ihop ju.

här nedan ett par byxor med blom applikationer netill på högerbenet.




här nedanför en kjol, av samma modell som tidigare, den sitter ju sååååå bra på min dotter. och till o från har hon jätte kjol perioder så varför inet gör en kjol till !!!




nedan modelar hon hur modellen sitter på henne =)




va ju bara tvungen. min sötis i riktigt ruffsigt hår efter att ha busat o lekt kurragömma med elias - älskade lillebror i soffan......



Tyg: underbar gul velour från ohlssons
Mudd: gul mudd från ohlssons.

Applikatiner: svart velour från ohlssons.
Mönster: mina älskad efavorit mönster som jag själv ritat till både kjol och byxa.
Svårighetsgrad: simpelt!!

Inga kommentarer: