INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 9 februari 2008

sjuka barn = lite sytt tyvärr....

ja ni hela familjen ä väl mer lr mindre sjuka.... o värst har nog barnen fått det än så länge.... så inte så mycket sytt för tillfället.

men en liten kjol till setet till blev det igårkväll efter att dottern sagt att hon faktiskt inte ville ha en helt svart kjol hon ville ha ett hjärta på den så ja visst kunde hon väl få det då =)
sagt o gjort så här blev den.......


så så här långt har jag kommit med setet än så länge då, och omlott tröjan ligger här halvfärdig hoppas på lite systund imorrn.
tror den blir riktigt fin....

o inpiration o idéer hittar ja överallt till nya grejer jag vill sy o fixa till..... mängder med idéer!!! har bara inte tid så det räcker till.







Inga kommentarer: