INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 15 februari 2008

jippi - namnband på G

ja jag fick just mail från namnband att mina är på G. dom kommer bra mycket tidigare än sagt, ska bli så kul då jag kommer hinna få på dom på en beställning som hålls på med just nu =)

beställningen innefattar ett par gröna byxor med flodhästar på. ett set med gula velourbyxor med brun mudd, vantar i samma och sen en tillhörande mössa med stjärnapplikation, setet i stl 50/56 och flodhästbyxorna i stl 62/68!! hoppa dom uppskattas av dom nya ägarna, tror jag visserligen då det blir jättefint =)

2 kommentarer:

~Titti~ sa...

Jag är helt säker på att det du syr kommer bli toppen :-)Kan knappt bärga mig

Vad är det för namnband du beställt?

[ LiEmEl ] sa...

hihihi det blir verkligen jättefint =) älskar färgerna ihop!!
det är namnband med mitt "märke" på kläder kommer stå [ LiEmEl ]. detta kommer finnas på alla mina kläder nu framöver.....så folk runt omkring kan få reda på att det märket på kläderna ä mitt =)