INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 18 februari 2008

knutmössor - till salu

ja här har jag då 2 st knutmössor,
det är en vit velour mössa med två knutar som du här nedan kan se olika knytförslag på.
vill du kan jag sätta på en applikation framtill i valfri färg.......

dessa två är i stl nyfödd!!

intresserad, hör av dej till mej lelle1000@hotmail.com


dessa mössor kan jag göra i annan färg och storlek oxå om du så önskar.

Inga kommentarer: