INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 26 februari 2008

min första body sydd =)

ja ni då har jag gett mej på o sy min först body, den blev ju kanon ju, den ä fortfarandevinte klar då jag inte hade kantband så det räckte, så det finns inget nertill som ni ser....
jag har ju trott att det skulle vara så svårt o sy en body ju, vet inte varför jag trott det för det va det inte alls....
detta var ju bara en provbody men jag gjorde den i stl 68 så mian knoddar kan ha den nu.
men sååå kul att jag nu kan göra matchande bodys till alla muddbyxor... speciellt till best... ska bli sååå kul!!
så nu blir det till o inhandla mera tyg o göra hela set!! jippi!!!


här ovan ser ni hela bodyn. dock utan kantband nertill än men det kommer.


och så här har jag satt namnbandet.... tycker det sitter jättebra där.
lite dålig bildkvalite tyvärr.
Tyg: stuvbit från ohlssons. i färgerna brunt,rost vit och blyertsgrå.
kantband: svart kantband även det från ohlssons.
Mönster: ett egenknåpat av en body jag hade hemma.
Svårighetsgrad: det var väldigt pilligt att göra mönstret men jag lyckades till slut o sen var det ju enkelt =)

Inga kommentarer: