INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 18 februari 2008

jippi namnbanden är här


jaa mina namnband kom på posten idag......
ner damp ett brev med mina fina band i.

dom var verkligen finare än jag tänkt mej, men direkt kom jag på att jag ska beställa en omgång till, som denna gång har dubbla namn så jag kan sätta den runt kanter på ex mössor lr vika dubbel och sätta i sidan av kläder.

här kommer då lite bildbevis, dessa ska nu pryda alla mina kläder.




nedan ser man överst framsidan och nedan baksidan å bandet.

Inga kommentarer: