INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 23 februari 2008

inte mycket sytt men det kommer =)

ja det har int eblivit så mycket sytt på sistone....
vi har hämtat oss efter mycket sjukdomar och mycket ti dpå sjukhuste med sjuka tvillingar....

vi har nu senast renoverat lr ja förbättrat lite här hemma oxå. tapetserat findvägg i stora dotterns rum och imorgon blir det målning av köket =) så kul o få lite nytt här hemma.

MEN........

det kommer mera sytt jag lovar, ska bara få ekonomin att gå ihop så jag kan beställa hem mera tyger.... men kommer dyka upp set med byxor och matchande tröjor. kommer bli såååå fina =)

jag ska även gör asittdynor till tvillingarnas vagn... ska göra dom vändbara med gosigt mjukt lite långhårigt tyg på ena sidan medans den andra kommer vara i frotté.

vill även göra överdragsbyxor till tvillingarna då det inte finns i affären i sån liten stl. ska göra ett par i ca stl 68 kanske 74.....

vil ge mej på o göra solhattar oxå o det ska vi nog lyckas me.... o sen tuffa shorts/capribyxor till sommaren.

nehe nu kallar sängen men som sagt LOVAR DET KOMMER MERA SYALSTER

Inga kommentarer: