INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 2 februari 2008

mycket nu men lite sytt...........tyvärr

ja ni det händer mycket o jag har tusen tankar om vad jag vill gör atil både tvillingarna o stora dottern.

va nere till ohlssons häromdan iaf o köpte 2,5 meter svart velour..... så det ska bli:
- pösbyxor med mudd upptill och resår nedtill till stora dottern.
- ev kjol till henne oxå
- varsina muddbyxor till emmy o elias, helt svarta både velour o mudd, så dom går till alla tröjor/bodys

har även brun velour kvar som kommer bli ett par muddbyxor till tvillingarn amed brun mudd och med gul applikation till elias då han har en hel del bodys med gult i o sen på emmys blir det nog en rosa applikation på då det såklart finns mycket rosa hehe...... men kommer inet bli i baken denna gång utan på ena benet framtill nått litet bara.

jag ska göra en kjol till innea, hon har beställt det =) vet bara inet av vilket tyg lr färg än.... hon vill ha nån blomma lr hjärta på så vi får väl se =)

ja det finns många tankar o en hel del halvfärdiga projekt oxå men man hinner inte me så mycket som man vill med tre barn och varav en liten sjuk tjejja då oxå för tillfället som helst inet vill nått annat än att vara i mammas famn då.

så vi får se när tillfälle finns till att förverkliga allla tänkta projekt.......

Inga kommentarer: