INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 1 september 2008

rutiga byxorna live =)

ja jag lovade ju i förra inlägget HÄR om fodrade rutig abyxor, lite livebilder, här kommer dom då =)

ovan: emmy stående mot en vägg, känns som om dom alltid ä ståend emot nått, men just nu var det ju ganska bra =)
ovan: elias gnager o gnager, kliar så dant i munnen.
ovan: ja här ser ni busfröna i ja iaf elias i byxorna, vid mitt lilla tygförråd som inet längre äs å litet, men ä ju sååå kul med mängder med tyger ju.......

5 kommentarer:

Carolina sa...

Superfina!

lilla hjärtat sa...

Hej! Å va mycket fint du syr. De rutiga byxorna är ju för tuffa, är det ett kraftigt tyg? Jag hade en idé om ett par till min son men det är ganska tunt. Har nyligen börjat blogga, kika gärna in.

[ LiEmEl ] sa...

lilla hjärtat, ska genast in i din blogg o kika =) så kul ju.
detta rutiga tyg är inte alls kraftig... jättetunt o mjukt.

Catarina, Jonas, Elsa och Ebbe sa...

Ååååh så fina!! Är såå sugen på en hel del av kläderna du syr! Skulle lätt kunna köpa rätt mycket av det du sytt!
Du skulle haft en prislista, eller lägga ut priser efter alla kläder du syr, så att man kan få en ungefärlig bild på vad du skulle ta för kläderna om man vill köpa! :P
Är sugen på sånna där fodrade byxor! :D
Mvh/Catarina

Mimmi sa...

Åh, de rutiga var ju bara så fina. Skall gå ned till de undangömda tygerna som jag har i en "avlägsen" garderob och se vad jag kan hitta. Gabriel vill också ha ett par gubbrutiga byxor inser jag nu ;-)