INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 15 september 2008

nominerad =)





ja jag har blivit nominerad av sååå många så jag vet inte längre vilka.... har inte hunnit lägga in den i bloggen o tagit tag i att skicka det vidare till 7 st som ju reglerna lyder.
men STORT TACK ALLA som nominerat mej, det värmer!!
nu fick jag då denna nominering av snöstjärna, en kund som köpt en hel del till sin underbart söta son =) tacktack!!
REGLER!Vinnare/nominerade kan lägga in loggan på sin blogg!
2. Länka till personen som nominerat dig.
3. Nominera 7 andra bloggar
4. Länka till de bloggar som du nominerar
5. Lämna ett meddelande hos de bloggar som du nominerat.
jag kan inte bara nominera 7 st bloggar har alldeles för många som jag bara älskar o kika in i... så känn er hedrade alla ni bloggare, tycker det ä så spännande o kika runt, o speciellt i alla sybloggare som finns här runtom i landet =) varav jag en.

1 kommentar:

Catarina, Jonas, Elsa och Ebbe sa...

Hallå! Fick kläderna idag! Toppen! Hon passar superbra i dem! Lagt in några bilder i bloggen och det kommer fler om några dagar! :)

Kram