INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 12 september 2008

kaninsetet färdigt.


ja nu är då den sista delen av ett beställt set färdig.

det var en matchande hoodie till DETTA inlägg.

sååå fin blev den, jag älskar den verkligen, jag hade inte gjort nån till dottern , hon har ju annars ett lika dant set. men matchande hoodien var beställarens önskemål.

kanonfint!!
hoodien ä gjord i samma cerica velour som byxorna och har det turkosa kanintyget i luvan och matchande turkost kantband.


ovan: den fina hoodien.

ovan: hela setet.


Tyg: cerice velour från ohlssons. turkost kanintyg från JNY-design
Mudd: turkos mudd från ohlssons.
Mönster: eget men nygjort då jag inet hade nån stl 98 innan.
Svårighetsgrad: enkelt men dom tar sin lilla tid o göra, många moment.

3 kommentarer:

Catarina, Jonas, Elsa och Ebbe sa...

Sååå himla fint det blev! Dottern kommer vara enormt fin i kläderna! Nu ska man bara gå o vänta på att de kommer i lådan! :D
Tusen tack för att du sydde kläderna! :D

Titti sa...

Jättefint set som vanligt:-) Ser frameomot tills mina skruttar har sina igelkottströjor på sig.Vi kan väl höras på msn om tid för avhämtning..ev redan nästa freda kan jag.

Strömming sa...

Hoodien blev superfin!