INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 26 september 2008

gul igelkottströja

denna underbara igelkottströja är en återkommande kund som beställt, fast denna gång inte til sina barn utan till en kompis som ska få en liten nu i dec =)
därför valdes neutrala färgen gul ut, med svarta muddar och tryck, kanonfin kombo.
stl 62 blev den sydd i då man ju inte rikigt vet vilken stl den lilla kommer vara i när han/hon kommer ut, kanske det ä en stor en o då ä det lite tråkigt med stl 50/56 som den knappt kan ha så ja stl 62 blev denna gjord i.

Tyg: gul jersey från S&S.
Mudd: svart mudd från S&S.
Tillbehör: svart textilfärg.
mönster: eget, stl 62

6 kommentarer:

Titti sa...

Denna kommer bli perfekt till våra kompisar :-) Tack!
Är det ok om jag lägger in bild i min blogg, för jag vet att de ej läser den.

Strömming sa...

Supersöt!

[ LiEmEl ] sa...

taaack
titti: javisst är det ok, behöver du inte fråga om =) bara du hänvisar till mej =)

OttoPippi sa...

Underbara saker du gjort på sistone!! Är verkligen förtjust i dina tygtryck!!! Gör du egna tryckmotiv??

[ LiEmEl ] sa...

taack gud va kul o få sån positiv respons på nått mn tycker är så kul.
ottopippi: ja jag gör dom helt själv o varje tryck är unikt då jag gör ett nytt till varje... =)

lilla hjärtat sa...

Jättefin tröja å vilka fina tryck du gör. Igelkotten är väl för söt.