INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 23 september 2008

möss- set till stora tjejjan

ja det var återigen dags att fixa en till mössa till stora dottern och nrä jag hittade detta tyg på ohlssons så kunde jag ju inte låta bli ju =)
blev en matchande skarfs som är fodrad med brun velour för att vara extra gosig runt halsen.

hade henna uppställd för modellfoton, hon blev sååå fin i detta set men då dohg kameran så får s enär det blir sån afoton, men det kommer jag lovar =) kanske redan imorrn när vi är ute o leker för garanterat ska just denna mössa på då =)

Tyg: multifärgat och mönstrad trikå från ohlssons. brun velour till fodring från ohlssons även den.
Mönster: egna.

Inga kommentarer: