INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 23 september 2008

filtar i uuuunderbart tyg

ja jag hittade häromdan ett enligt mej uuunderbart tyg bland ohlssons stuvar.... ett med en masas färgglada hjärtan.
så det tog jag direkt och sen blev det matchande svart fleece till baksida så det är varmt o gosigt nu när vi går mot kallare tider.
synd var bar att det var en sån liten bit så det räcker inet ens till en lika stor filt till ens, men till två små snuttar med ev velour lr fleece om man så vill finns det till kvar, så om nån ä intresserad =) kanske det finns nån som blev lika kär i tyget som jag=)

Tyg: hjärtanstuv från ohlssons. svart fleece från ohlssons.
Tillbehör: gult anoraksnöre till ögla för upphängning, napphållare lr bara till att pilla på =)
Mönster: eget mått 80*65 cm.

Inga kommentarer: