INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 21 september 2008

en till betsälld mössa =)

ja många mössor blir det =)
denna gång en beställning till en tjejja som skulel ha stjärnor på sin mössa, var mamman som skrev o fråg aom hon fick välja tryck helt själv, javisst kan man få göra det o kom gärna med egna förslag så vi kan förverkliga dom tillsammans.

så här blev då resultatet efter önskemålet: rosa baggymössa med bruna stjärnor över hela.


Tyg: rosa trikå från ohlssons, mer ros ai verkliheten, bara svårt o fota när det är mörkt =)
Tillbehör: brun och svart textilfärg så det blir en fin brun nyans.
Mönster: eget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men åååhhhh va fin den blev! verkligen så jag hade tänkt mig, om inte bättre! längtar till jag får den i min brevlåda. tack, tack så hemskt mycket, lovar att jag återkommer inom kort med fler beställningar =) Linda

Titti sa...

Jätefin mössa:-) Vad skulle en sån kosta till 6 månaders gamla Saga?