INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 4 september 2008

betar av lite beställningar=) baggymössor.

ja det ä sååå kul med beställningar o att dom verkligen gillar vad man gör.
här är en återkommande kund somm innan köpt DENNA tröja till sin son, nu blev det två baggymössor beställda.


en blå/brun randig och en grön/brun randig.
svårt att få det bra på bild, dessa ser ju ju jättetråkiga ut MEN KIKA IN HÄR så kan ni se hur fint dom sitter på!!!
Tyg: blå/brun randigt från E-slöjd och grön/brun randigt från S&S.
Mönster: eget.
Svårighetsgrad: simpelt, o kul nu när twinsen ä lite snoriga o gnälliga att dt var en sån enkel beställning =)
nu är det nästa best som väntar, o kikar du i boggen så är det du som best en kanintröja mm på tur =)

10 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Älskar kombinationen brunt och grönt!!! JÄTTEFINA! Får man fråga vad du använde för färg när du färgade tröjorna?

OttoPippi sa...

Nu har du gjort det igen.... Sedan jag har varit borta från blogg världen har du hunnit med 6 nya inlägg!!! Jag bara ÄLSKAR dina fräcka byxor i olika tyger och matchningarna är super!! Du är verkligen duktig!!!

snöstjärna sa...

Oh de kommer passa vår lilleman såååå bra! =) SNYGGA!

[ LiEmEl ] sa...

anna: det är herdins färg och just detta var olivgrön färg. ja jag ä frälst i brunt ihop med många färger =)
ottopippi: ja ibland kommer det en hel del inlägg o ibland ä det segt =)
ja just byxor älskar jag o göra o så kul o ha många o välja på ju.
snöstjärna: ja jag tror oxå han kommer bli fin i dom, var så fin i tröjan så =)

Anna-Snoddas sa...

Tack snälla! Tyckte inte ens om brunt förut! :) Men sen sonen kom bara älskar jag brunt och gärna i kombination med de flesta andra färger!

Titti sa...

snyggt som alltid! om du kikar in i min blogg får du gärna visa det med en liten kommentar :-)

Unknown sa...

Hej! Oj vad mycket fint. Har inte sett din blogg förut. Jag fick en beställning på djungelbrallor för ett par veckor sedan. Såg att du med hade sytt i det snygga hemtex tyget. Va bra dom blev! Jag har klänningar i det tyget i butik här i Motala.
Kul! Får jag lägga till dig på min blogg lista??

Anonym sa...

Om allt du syr är "simpelt", varför gör du inget mer avancerat?

[ LiEmEl ] sa...

anonym: ja du, jag har endel som ä mer avancerat men sen har jag tre småbarn som kräver min uppmärksamhet oxå, så har inte all tid i världen att sy, även om jag älskar det. tyvärr!!

Anonym sa...

Men det avancerade är inget du bloggar om eller?