INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 21 oktober 2008

tyvärr inget sytt men lite bildbevis =)

ja jag är fortfarande väldigt sänkt pga ont i halsen dvs ingen sömn knappt, så inte mnått nysytt tyvärr, men jag passar på att visa lite livebilder på mina knodds i det senaste sydda iaf =)

bruna velourmuddisar och matchande färgklickar till tröjor, jag äälskar dom, blev så härliga!!

ovan: elias i sina muddisar och tröja i turkos och orange, favvokombo just nu.
ovan: ja elias som man numera inte ser utan napp knappt, totalvägrat napp i över ett år men nu kan han helt plötsligt inte vara utan den, han älskar sin napp numera!!
ovan: en trött emmy men otroligt fin i sina nysydda kläder är hon iaf!!=)

4 kommentarer:

Titti sa...

Fina bilder :-) Nu förstår jag varför du ej svarade på vårt sms.Får ta kläderna en annan dag, eller leta annan mössa till Saga :-) Krya på dig

Bustråden sa...

Vad fina de blev i sina kläder!

Maria sa...

Oj vad fint det var med orange och cerise tillsammans. Det är nog en kombination jag måste prova. :-)

Thea sa...

Snyyyyyggt! Just såna här färgkombinationer tycker jag är så himla fina! Personlia, färgglada, lättmatchade och användbara.

Supersnygga mössor också, förresten!