INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 18 oktober 2008

djungelfiltar

ja igårkväll blev det då äntligen sytt lite igen =)
det blev ett par filtar till till knoddsen, ja jag älskar filtar o har så gjort sen linnea var liten, o så kul nu när man kan göra dom i oändligt många varianter o tyger.

denan gång blev det i det underbara djungeltyget och härligt matchande gul fleece på andra sidan.
mjuka o goa, vet inte om detta kommer få bli gosefiltar till att ha inne lr vagnsfiltar det oxå. deras nya blivande rum när vi nu flyttar snart ska ju inredas i djungeltemat, så då skulle dom ju matcha perfekt o twinsen ä verkligen filtälskare dom oxå, gillar att gosa med alla filtar dom kommer över!!


Tyg: djungeltyget från hemtex. gul fleec efrån ohlssons.
Tillbehör: hängögla i form av gult anoraktsnöre från S&S.
Mönster: eget, simpelt och så kul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul ska ni flytta? Var någonstans, är det inom Lkpg?
Jättefina djungelfiltar..en sådan vill jag gärna beställa till Alfons!
Kram, Lisa

[ LiEmEl ] sa...

hejhej på dej =)
taaack=) ja dom är jättemysiga o gosiga dessa filtar!!
vi kommer flytta hem till mina hemtrakter =) till mjölby. ska bli skönt o få större.
har inte din mail tror jag inte men hör gärna av dej ang filten.
kramkram

Anonym sa...

Åh vad mysigt! Tycker vi förstås som har flyttat till en småstad själva =)
Maila gärna på: lisa_cannervik@hotmail.com!
Kram på er!