INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 1 oktober 2008

snickarbyxa i velour

ja en beställning var det här.
en snickarbyxa, sparkbyxa... ja va heter det igentligen, hjälp mej =)
iaf denna är i underbar turkos velour och en brun velour stjärna som applikation i baken.
resår nertill, med möjlighet till ställbarhet runt foten.
just denna byxa är gjort i stl 86.


Tyg: turkos velour från S&S.
Applikation: brun velour från S&S.
Mönster: eget, o nu förminskat från det jag hade i stl 92 sen innan =)

8 kommentarer:

snöstjärna sa...

oh! hur ser de ut fram? Sugen på ett par till J, men kanske med ett hjärta? ala. old me & i =)

[ LiEmEl ] sa...

dom är helt enfärgade framtill, därför jag endast fotar bak, det är lixom där det roliga är =)

OttoPippi sa...

UNDERBARA spar- snickar, eller vad det nu heter byxa :-) :-)

Anna-Snoddas sa...

Jättfina! Har funderat på att göra hängselbrallor till Snoddas! Skönt nu när det börjar bli lite kallt!

á Yeliqa sa...

Läckra byxor. Härlig färg och snygg stjärna :)

Jes sa...

Vilka fräcka byxor, gillar färgen, snyggt med stjärn applikationen

snork sa...

Jättefina!

Bustråden sa...

vad fina de blev!