INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 4 oktober 2008

mera vuxenmössor beställda.

ja det rullar in fler beställningar på vuxen mössor =)
nu dock min syster som beställde en av mig, valet föll på dett underbara tyg hon hitta i tygsamlingen.

ovan: mössan bara liggandes.
ovan: min kära syster agerar modell.
ovan: syster yster igen. mössan satt kanonbra på henne.
Tyg: härligt mönstar tyg o brun/svart från stuvborden på ohlssons
Mönster: eget baggymössmönster.

3 kommentarer:

Bustråden sa...

vilket härligt tyg!

Anna Falk sa...

Urläcker mössa, vill oxå ha en!
Hittade till din blogg genom en kompis blogg!

Anna

Anonym sa...

hej!
Ååå, vilket underbart tyg!
Den blev kanonsnygg!
Det var det tyget du menade som du mailade, och tyckte va snyggt va?
Avundsjuk!
Men den multifärgade blir nog oxå bra!
Kanske ska ta och beställa en till.....
kram johanna
som beställt en multifärgad baggymössa!