INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 17 oktober 2008

stillastående i bloggen - sjukdomar. tyginköp

ja det hela började med att twinsen blev dunderförkylda nu är det min tur att ha så nedrans ont i halsen så jag tar mej inte för o gör nått, har så mycket jag vill göra ju.

men tänkte passa på o blogga om lite tyg som snart flyttar in hos mej =)
så är det nån där ute som är intresserad av plagg i dessa tyger hör gärna av dej så kan jag beställa hem så det räckert ill det.

ovan: underbara elefanter. i jersey, mjukt o härligt tyg.
ovan. ett underbart landskapstyg, i jersey även det.

1 kommentar:

Kaja sa...

Krya på dig! Har nästan kvicknat till efter en luftrörsinfektion och då fick inte jag heller särskilt mycket gjort... Det tar jag igen nu!