INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 22 januari 2009

trädtröja

ja ni denna kväll blev det en trädtröja gjord.
härlig senapsgul jersey matchat med bruna ärmar och ett brunt träd.
ja ni vet ju sen innan att jag är kär i brunt så jag fortsätter med temat bruuun =)


Tyg: senapsgul jersey och brun jersey från S&S.
Mudd: brun mudd från S&S.
Tillbehör: brun och svart ( för rätt nyan brun) från medmerabutiken men från panduros sortiment.
Mönster: eget stl 86.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!

LinSar sa...

Den blev ju kalas fin

OttoPippi sa...

Det äe så coolt det där trädet :-)

Hello sa...

Vilket väldigt snyggt träd!!!

Doris_Assar sa...

Snyggt, det är ju så kul att trycka!! :-)

Kånkarong sa...

Du har sån fart! :)

fante sa...

Jättefin :-)