INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 11 januari 2009

matchande klänning.

ja denna är det inget avvancerat med men de är så fin i sin enkelhet.
brun velour klänning med avbrytande cerice mudd...

ovan: klänningen i alls sin enkelhet.
ovan: här ligger den med dom cerica tightsen som är tänkta att matcha till. sydda sen tidigare.
Tyg: brun velour från S&S.
Mudd: cerice mudd från S&S.
Mönster: eget, ritat efter en köpt klänning från lindex... med lite ändringar som vanligt, var lite vid för emmy så det är åtgärdat =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Det var ett tag sedan!=) vet inte om du kommer ihåg mig men det var jag som bla. beställde rosa mössa med bruna stjärnor på...jaja, iallafall så undrar jag om du fått in nått tyg än som är helrött? eller liknande...min förra mail är helt paj men jag tackar för svar på antingen min blogg eller på lindalii@live.se mvh linda