INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 11 januari 2009

nya mössor

ja det var då dags för o gör any amössr till twinsen då dom dom had einna börjat bli lite små, o än håller ju kylan i sej...
blev av det färgade uggletyget denna gång. och fortfarand emed snören att knyta under hakan... annars får den inte sitta kvar alltför länge =)


ova; ja här ser ni hur fint den sitter på. här emmy i sin fina lila.
Tyg: färgat uggletyg från jofotex. brun fleece från S&S.
Tillbehör: anoraksnöre från S&S.
Mönster: eget vintermössmönster, som går ner i nacken och över öronen. skönt i dessa ilande vindar som kommer nu.

4 kommentarer:

Bustråden sa...

Jättefina mössor!

snöstjärna sa...

Sån grön skulle ju Jordan passa bra i ;)

LinSar sa...

Fin mössa.Va gott den satt över huvudet.

Anna-Snoddas sa...

Verkligen fina! :)