INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 17 januari 2009

lördagkvällens symaraton =)

ja jag fick stilla min syabstinens rejält ikväll, barnen somna snällt vid 8 och jag gick in i syhörnan =) och där skapades hela 5 plagg ikväll...
två tröjor, två byxor och en klänning =)

ovan: en gul och en röd elefanttröja, med vita muddar, sååå fina och helt neutrala.
ovan: det syddes ju såklart helt matchande byxor till, i vit velour.
ovan: dom matchande muddbyxorna i vit velour ihop med den gula elefanttröjan.
ovan: ja här ser ni då matchningsmöjligheten med byxorna jag bloggade om häromdan och sa att det skulle komma matchande tröjor, dessa fanns då i tanken!!

Tyg: rött och gukt elefanttyg från jofotex. vit velour från ohlssons.
Mudd: vit mudd från S&S.
Mönster: egna båda två.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fina matchningar du får till!