INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 25 januari 2009

klänning med lång ärmmudd.

ja ni igår trodde jag att den värsta persen var över här hemam vad gällde influensan men inet då, inatt blev jag dundeförkyld och hostan blev ett snäpp ännu värre och emmy o elias mätta nu på morgonen 39,7 och 40,0 i feber så dom är allt annat än pigga kan jag lova.
så nu när det är lunchsovning för twinsen o linnea badar så hamna jag framför symaskinen och fick till denna klänning.

i det fina turkosa kanintyget och bruna raglarnärmar och lång turkos mudd i ärmslut. så fint med så lång mudd.

vi får prova den sen om hon ä piggar så ska ni få se den på annars får det bli en annan dag....


Tyg: turkost kanintyg från JNY-design. och brun jersey från S&S.
Mudd: turkos mud från Ohlssons.
Mönster: nytt klänningmönster men ja det utgår ju en hel del från det tidigare, bara ärmen som är kortade o längre mudd.

2 kommentarer:

Bustråden sa...

vad fin den blev, jag har verkligen ångrat att jag inte hann köpa det turkosa kanintyget med bruna kaniner.

lilla hjärtat sa...

Jättesöt klänning, gillar de längre muddarna.