INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 16 januari 2009

flera mössor =)

ja ni kylan den kom tbx o det med vind oxå... gjorde ju för nån vecka sen nya vintermössor till twinsen här kommer det två till.
dessa i enfärgad jersey och fodrade med svart fleece och sen en tryckt svart stjärna mitt fram.
snörning till att knyta under halsen.


Tyg: cerice och turkos jersey från S&S. svart fleece från S&S.
Tilllbehör: svart anoraksnöre från S&S, svart textilfärg från panduro.
Mönster: eget.

8 kommentarer:

OttoPippi sa...

Me LIKE!!!!!

OttoPippi sa...

Du är en av mina mössdrottningar på min blogg... :-)

Bobo/Rumba de kransen sa...

Ser gosiga ut. Jag har försökt göra nåt liknande men inte lyckats få till nåt bra mössmönster (än).

Strömming sa...

Ser varma och gosiga ut!

Doris_Assar sa...

Jättefina! Smart med anoraksnöre.. det ska jag testa :-)
Har också just sytt mössor med stjärnor (dock obloggat änsålänge) :-)

Heimlaga sa...

Snygga!

snork sa...

Jättesnygga mössor!
/ Linn

Presentation sa...

vilka fina mössor! I´m in löv :-) Såå härliga färer och jag har också en förkärlek för stjärnor !

Hur går det för er i nylyan och med nya dagis å allt? Vi ska skola in lillebror om 2 veckor! Sen är det ful fart med två heltidsarbetande föräldrar och dagis och allt vad det innebär :-)

Ha det gott
Kram Angelica