INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 24 januari 2009

näsduksfodral - passar dom flesta just nu, inkl mej själv.

ja förkylda är alla mina barn och så har även mamma o pappa i familjen nu blivit. så detta blev ett passande inlägg just för tiden då dom flesta runt omkring en går o snörvlar för fullt. influensan härjar stort.
så varför då inte pigag upp det iaf det lilla som går genom ett litet färgglatt o härligt näsduksfodral =) istället för dom fula prassliga som näsdukarna i vanliga fall igger i....

det hela började med ett test då jag aldrig gett mej på o sy såna här innan....men testet blev ju kanonbra och smart lösning på alla små spillbitar som annars oftst bara blir liggandes, vid såna här kommer dom till anv.


ovan: här är min första test.

ovan: här har ni resten som jag sydde när jag endå höll på =)
ovan: ja en bild till på dom.
så är du intresserad av att liva upp den tråkiga snuvan lite så hör av dig, kanske du hittar nån favorit bland dessa redan uppsydda annars så hittar vi nått fint tyg som passar just dig =)
maila mig såna fall på lelle1000@hotmail.com
Tyg: yug från ohlssons, åhlens och annan sybutik. vitt fodertyg från tygbutiken jag ej minns namnet på i lkpg.
Mönster: eget, men ja detta är jag ju inte först med, dessa finns ju så gott som i alla sybloggar nu, men ja dom ä nya för mej då jag i höstas då dom dök upp lite varstans i bloggvärlden inte gav mej in på o sy dom =)

Inga kommentarer: